Grude Online
  • Naslovnica
  • Vijesti
  • Crna Kronika
  • Sport
  • Politika
  • Gospodarstvo
  • Kultura
  • Zanimljivosti
  • Lifestyle
  • Osmrtnice
  • Kontakt

Grude Online

  • Naslovnica
  • Vijesti
  • Crna Kronika
  • Sport
  • Politika
  • Gospodarstvo
  • Kultura
  • Zanimljivosti
  • Lifestyle
  • Osmrtnice

Objavljen registar: Koliko je ljudi bilo u HVO-u i koliko dugo

13. lipnja 2018.

HVO je imao 196.580 pripadnika, objavljeno je u registru branitelja Federalnog ministarstva za pitanja branitelja i invalida domovinskog rata.

Prema tim podacima u Hercegovačko-neretvanskoj županiji bilo je 52.852 pripadnika HVO-a, u Zapadno-hercegovačkoj 26.408, u Hercegbosanskoj 17.991, u Srednjobosanskoj 53.139, u Posavskoj 18.965, u Zeničko-dobojskoj 18.434, u Tuzlanskoj 3.437, u Kantonu Sarajevo 2.563, u Unsko-sanskoj 2.790 a u Bosansko-podrinjskoj samo 1 pripadnik.

U registru se ne navode imena i prezimena branitelja, već samo zbirni podaci po gradovima i županijama.

Po vremenu provedenom u uniformi, najviše je onih koji su bili u HVO-u samo godinu dana – 89.635 (45,6%), do dvije godine u HVO je provelo 16.556 (8,4%), do tri godine 15,822 (8,1%), do četiri godine 22,602 (11,5), a preko četiri godine u HVO-u je provelo 51.965 ljudi (26,4%).

Osobnu invalidninu prima 17.536 pripadnika HVO-a, obiteljsku 4.141, novčane naknade za nositelje najvećih ratnih priznanja 2.331, redovna mjesečna primanja ima 21.763 a jednokratnu pomoć 1.083 pripadnika HVO-a

Naime, federalno Ministarstvo za boračka pitanja, realizirajući zaključke usvojene na sjednici Zastupničkog doma FBiH od 23. maja, u jedan od članova Zakona o pravima razvojačenih branitelja i članova njihovih obitelji ugradilo je i javnu objavu Registra boraca.

Kako je za Faktor rekao Salko Bukvarević, resorni ministar, kao realizaciju drugog zaključka, u zakonu su definirali pravo na borački dodatak za razvojačene branitelje od 57 godina i više koji će se financirati s federalne razine.

Vlada FBiH ima zadatak da do 23. lipnja Prijedlog zakona o pravima razvojačenih branitelja uputi u Zastupnički dom Parlamenta FBiH.

”Mi smo u član zakona ugradili javnu objavu Registra. Jednim članom smo definirali da će Federalno ministarstvo za pitanja boraca, nakon uspostave javnog Registra na svojoj web stranici objaviti Registar, ali kada bude usvojen, i stupi na snagu Zakon o pravima razvojačenih branitelja. Definirali smo i pravo na borački dodatak i to za borce od 57 godina s tri godine sudjelovanja u oružanim snagama, koji nemaju nikakvih primanja. Dodatak se odnosi i na borce sa 60 godina i više s godinom sudjelovanja u oružanim snagama, a tu su i borci sa 65 godina i više. Za njih nismo stavljali nikakav uvjet, što se tiče dužine sudjelovanja u oružanim snagama”, rekao je Bukvarević.

Pojašnjava da se radi boračkom dodatku koji će se financirati s federalne razine.

”Također smo jednim članom zakona predvidjeli da županije, s obzirom na to da je ovo podijeljena nadležnost, svojim odlukama definiraju pravo na borački dodatak za borce koji imaju manje od 57 godina. Mi možemo financijski osigurati ove od 57 godina i više. Preporučili smo, predvidjeli, da svaka županija razmotri mogućnost boračkog dodatka za borce koji su oboljeli ili nisu u stanju da privređuju za svoju obitelj. Mi ćemo predložiti da donesu odluku da u skladu sa svojim mogućnostima i oni osiguraju određen broj razvojačenih branitelja koji su u stanju potrebe, a koji su mlađi od 57 godina”, rekao je Faktoru Bukvarević.

hvoRegistar branitelja
42 komentara
1
Facebook Twitter Google + Pinterest

42 komentara

Anonimno 13. lipnja 2018. - 9:24

Dajte ta imena primatelja mirovina i razni beneficija!kazu da smo gori od crnogoraca 41-45g.

Like(0)Dislike(0)
Sova 13. lipnja 2018. - 10:00

Dajte i registar ratnih profitera i vrićara.

Like(0)Dislike(0)
Bubs 13. lipnja 2018. - 10:10

I sta ako objave?

Like(0)Dislike(0)
Grude 13. lipnja 2018. - 10:23

Da nas je bilo ovoliko koliko pisu mogli smo osvojit Beograd.

Like(0)Dislike(0)
Realno 13. lipnja 2018. - 10:30

Zapadno-hercegovačka županija:26.408 od toga 15.408 u Njemačkoj,Austriji itd itd

Like(0)Dislike(0)
KRADEZE 13. lipnja 2018. - 10:55

Ponovno isto sranje novo pakovanje sta koristi ovakav registar kad ponovno javasari vode se pod nekim brojem bez imena i sto sve isto ostaje

Like(0)Dislike(0)
mi 13. lipnja 2018. - 11:28

Od 450 tisuća hrvata u BiH, skoro 200 tisuća branitelja. Dajte ljudi jel nekog sramota iznijeti ovakve podatke. Pa to je
prosto nemoguće jer populacija ne može imati u ukupnoj količini toliki postotak vojno sposobnih i mobiliziranih osoba.

Tko je imalo pismen na ovo mora reagirati, jer brojke su stvarno nelogične i nestvarne.

To bi bilo isto kad bi Hrvatska rekla da je imala 2 miliona branitelja, tj. pripadnika HV. Oni su stali na negdje 500 tisuća i tvrde da je brojka previsoka.

Like(0)Dislike(0)
U prolazu 13. lipnja 2018. - 11:37

Za kradeze kaže se pakiranje,ali tebi je svejedno svakako si plaćenik,
Za mi jedina spisku dragovoljci iz hr npr poginuli Vukovarci,jesu li na spisku dragovoljci iz dijaspore?

Like(0)Dislike(0)
as 13. lipnja 2018. - 12:12

Laž da nas je bilo ovoliko oslobodili bi bosnu.

Like(0)Dislike(0)
Anonimno 13. lipnja 2018. - 12:33

Nisu svi pripadnici HVO-a bili hrvati, bilo je muslimana na početku rata dok srpska strana nije zavadila hrvate i muslimane(odnosno hrvate islamske vijere). Otkud na ovom prostoru muslimani da katolici nisu prešli na islam iz nekog sitnog interesa takvi su ti hrvati a i vladali su 500 godina pa za toliko vremena jedan dio puka prešao na islam. Poturčilo bi se još katolika da nije bilo franjevaca.

Like(0)Dislike(0)
KRADEZE 13. lipnja 2018. - 12:38

Da pakovanje a ne pakiranje a vidim da pojma nemas zbog cega,nemas pojma ni kome se obracas sto jos vise o tebi govori i zato takve nazivam Javasar s razlogom

Like(0)Dislike(0)
xy 13. lipnja 2018. - 13:01

Iz osobnog iskustva vjerujem u ove brojke.Druga je stvar što to nije stvarno ni realno stanje.Navest ću,po meni dva glavna razloga,za ovakve brojke.Prvi je što je u početku bio HVO i muslimanski i hrvatski.Drugi je što je na terenu bilo jedno brojno stanje a na popisima u zapovjedištvia drugo(puno više)!?

Like(0)Dislike(0)
KRADEZE 13. lipnja 2018. - 13:12

Evo gore komentar xy svaka cast,to je tema o kojoj se ne smije razgovarati najveca prevara i pljacka i jeste napravljena od uzimanja placa ,goriva ,cak i prodavana vojna oprema,pravec lazne spiskove na racun pedesetak budala koji su gulili svaki tjedan,i onda po zavrsetku njihovi zapovjednici uzimali novac od ovih istih na spiskovima za mirovine i ostale beneficije,ponovno na racun ovih budala sto na kraju dobise ,supe u dupe

Like(0)Dislike(0)
U prolazu 13. lipnja 2018. - 13:27

Kradeze,u presudnim vremenima (a ova tijestu),na takve kao ti se ne računa,ili tuci u glavu sa imenom i prezimenom ISA odgovorom tko gdje kad skim,ili šuti,inače si površan ispdaš baba pričulja iz udruge baba pletilja

Like(0)Dislike(0)
jozo 13. lipnja 2018. - 15:15

zivio pamuk i igla i konac haha

Like(0)Dislike(0)
za MI 13. lipnja 2018. - 15:17

pogledaj popis Hrvata u BiH iz 1991. i ne trabunjaj GLUPOSTI. + placenici (psi rata),HOS, muslimani, dijaspora…itd. svi su bili na popisu HVO-a pocetkom rata, a druga je stvar koliko ih je, od ove brojke bilo na liniji

Like(0)Dislike(0)
džudžan satirični 13. lipnja 2018. - 15:19

Prema registru u ZHŽ-u bilo je 26.408 pripadnika HVO-a, od čega 10.178 Široki Brijeg, Ljubuški 6935, Posušje 4913 te Grude 4382.
Dovoljno je prebrojiti ljude koji su se postrojili 1994 ispred škole i vidjeti da grudska bojna nije nikad imala preko 1000 ljudi (efektivno oko 700). Znači brojka je uvećana za 4 puta. Okrenimo se oko sebe ovih 3200 su naši susjedi rođaci koji uzimaju prava koja pripadaju PRAVIM braniteljima.

Like(0)Dislike(0)
KRADEZE 13. lipnja 2018. - 15:25

Ja se predstavljam kao kradeze sto se ima nekom dokazivati na kraju i tebi jer vidim da si vezan za nesto,samo nisam siguran svi vi sto ovakva pitanja upucujete drugima ,jer stvarno mislite da su svi glupi,ili mislite da drugi neznaju koliki ste smradovi,koliko je ljudi poginulo ,majke oplakale sinove i zive i mrtve a tebi netko dokaze treba donosit smradu svjetski a svi oni sto se ogrjesise o najvece svetinje mira ne imali na ovom a ni na onom svitu,ko radi postenja i casti zgine neka mu bude laka zemlja ,evo ti svi dokazi pa ti gledaj

Like(0)Dislike(0)
Tabako 13. lipnja 2018. - 17:15

Sto reci koliko nas je ucestovalo u ratu 1991-1995 u Grudama.Smatram oko 3000 borbeni sektor radna obaveza,civilna zastita,policija,vatrogasci.kuriri.Bilo je ljudi za sve a kad se islo na teren tesko je bilo skupiti smjenu.Ovaj grijeh tih laznjaka neka ide na njihovu dusu a pozdrav svim istinskim pripadnicima HVO ma gdje bili.

Like(0)Dislike(0)
Vreja 13. lipnja 2018. - 17:18

Neznam,puno mi

Like(0)Dislike(0)
J. B. TITO 13. lipnja 2018. - 17:48

Hoćemo prisiljeni na jesensko postrojavanje po Opstinskim Stadionima i osnivanje paralelnog Ministarstva u Sjeni jer ovo je vrijedjanje Poginuli Ranjeni Nestali Zarobljenih Zaboravljenih Ponižavaju nas Oslikavaju nas nije dobro niti mu se Nadam i gaziti Veterana vrlo je Rizična Situacija Bolje vam je Uhljebu pustit stotinu Krivih nego jednog Pravednika Gazit ne dao vam Bog da Dodje do TOGA

Like(0)Dislike(0)
Gagi 13. lipnja 2018. - 18:21

Ja samo priznam one sto su bili na prvoj liniji i tim treba dati mirovinu.na kocerinu kaze bio u ratui on veliki ratnik a cuvali nekakvu strazu na budimu. Moj susjed radio u mostaru kao konobar i pobili se gosti i njega ranili i on sada prima mirovinu i to iz hr jos se hvali kako je ranjen na liniji .a drugi susjed nema gdje nije bio tri puta ranjen i nema nikakvih primanja .treba imena onih sto su u registru pa da vidimo ko su lazni a ko pravi

Like(0)Dislike(0)
Ljubusanka 13. lipnja 2018. - 19:21

Bgt dajte primanja onima što su ih zbilja zaslužili. A ne covik na uzaricima za vrime rata pao s trisnje i prima ratnu invalidninu itd itd ovi stariji znaju bolje od mene.

Like(0)Dislike(0)
7u89h 13. lipnja 2018. - 19:23

Nikad se to nece rjesiti…
NIKAD!
Ovdje pravde i istine nema.

Like(0)Dislike(0)
Nogalo 13. lipnja 2018. - 21:09

Ko kaže da su svi bili prid školom postrojeni.Ljudi bili u drugim postrojbama.Nego tetke ujne itd sve ih je neko upisa svoje ko je moga.Slažem se da profitere i vricare triba stisnut.Danas oni imaju firme i zajebaju branitelje.A komunistička diva u državnim firmama.pozdrav hrvatskim braniteljima ma gdje bili.Zujani a a pa ja.

Like(0)Dislike(0)
Anonimno 13. lipnja 2018. - 21:14

Koje jamijo jamijo tise j–i

Like(0)Dislike(0)
HVO 13. lipnja 2018. - 22:00

Džudžan satirični je napisao jedini realan komentar. Ostali su komentari trla baba lan da joj prođe dan.

Like(0)Dislike(0)
Anonimac 14. lipnja 2018. - 1:14

Koliko i je 100% ima li ijedan u Grudskoj opcini?? A koliko i dobiva penzije puste

Like(0)Dislike(0)
as 14. lipnja 2018. - 8:35

Općina Grude 72 ranjenika ostalo????

Like(0)Dislike(0)
pppp 14. lipnja 2018. - 8:59

Tko god ne može pokazati iskaznicu sa slikom iz tog vremena, čak njih nekoliko, jer uključivanjem u postrojbe dobivali ste iskaznicu sa slikom i numero brojem ovjerenu od ureda obrane i plastificiranu. Nesto kao davnošnje osobne iskaznice. Taj nije bio pripadnik HVO-a. Kad promjenite postrojbu dobijete novu iskaznicu. ja ih imam nekoliko iz tog vremena.
Tražio sam nešto u urediu obrane i pozvao se na te dokumente. Znate koji sam odgovor dobio. To više ne vrijedi, a oni mi ih izdali.
Ali ovaj popis vrijedi i on je objektivan i stvaran. Ma dajte…

Skupiti 500 ljudi spremnih za borbu u to vrijeme u općini Grude bila je umjetnost a kamoli 4300. Zašto imam toliko iskaznica. Stalno su se osnivale nove postrojbe i nove bojne, a ja sam bio u većini njih, i u njima su bili uvjek isti ljudi, samo su nam mjenjali ime postrojbe i ustroj.
Bojna broji oko 120 ljudi, moja je brojila oko 70 jer, uz su moguću volju ljudi nisu htijeli na teren.
Govorim o vremenu u kojem sai živio i djelovao i govorim istinu. Ove brojke su višestruko prenapuhane i nestvarne bez obzira koga su sve uključili u pripadnike HVO-a.

Like(0)Dislike(0)
Anonimno 14. lipnja 2018. - 12:32

Ja znam koji su točno bili na ratištu a nemaju nista sta objavljivati treba riješiti da bude pravedno a ne kako se netko pozna s nekim tuga i žalost.

Like(0)Dislike(0)
kaurin 14. lipnja 2018. - 19:10

@kradeze
U pravu si, zapovjednici su vodili na terenu veci broj ljudi od stvarnog stanja, razliku trpali u dzep I tada je vec nastajao problem. Kad sam pitao svog zapovjednika”imas li rokovnike iz rata” kaze “imam” idemo napravit postroojavanje na elic luci. Ljudi znate koji sam dobio odgovor. “Pa jesi li nnormalan tu bi glave padale” nije mi ni danas jasno zasto. Pozdrav suborcima. Za dom.

Like(0)Dislike(0)
Dak294 15. lipnja 2018. - 9:00

To sa iskaznicama??
Ja sam svoju iskaznicu dobila tek nakon pola godine djelovanja jer bez nje se nije moglo ući ni u Mostar a kamoli dalje.
Dosta njih kao ni ja, prije nego sam je morala imat,nisu znali da postoji a bili u aktivni cilo vrime🤗

Like(0)Dislike(0)
Anonimno 15. lipnja 2018. - 9:56

U čem su bili aktivni, ako nisu imali protokolarni broj i postrojbu u kojoj služe. iskaznicu nisam imao ni ja di polovice 2002, jer do tada je sve bilo na dobrovoljnoj bazi, čak mi tih 5 mjeseci prije nije ni priznato u vojni staž, tek od polovice 2002. Od tada imam nekoliko iskaznica.

Like(0)Dislike(0)
Anonimno 16. lipnja 2018. - 10:33

Hahaa,a nesmje spisak na vidjelo???
Prtizani,udbaši,izdajice,kriminalci čuvate te ga od javnosti “STROGO POVERLJIVO”.

Da kojim slučajem nebi imali uvid i argumentirano na papiru tko su sve ti ljudi.

Tko pljačka novac od nas koji smo cijeli rat bili na prvoj crti, krvarili za Hrvatsku koji smo RVI i poratni a nemamo nikakvih prava ni primanja.
Kako kažu jedino na šta imamo pravo je jednokratna novčana pomoć od par stotina KM i ništa više.
Zapitaju li se ikada kakvi su to ljudi ako ih se može tako nazvati;
-Ti isti su većinom bili
članovi zloglasne UDBE i KPJ.
-Tim istm je smetalo sve što se
zove hrvatsko pa i sama riječ.
-Tim istim je smetao hrv.stijeg
a danas se kunu u njega.
-Ti isti su zatvarali i
proganjali hrvate a danas su
veliki hrvati sa rukom na
srcu
-Ti isti su prije samog rata
kad se hrvatski narod počeo
dizati i organizirati skupove
kamenovali autobuse koji su
prevozili hrvate koji su
nosili hrvat.stijegove
-Ti isti koji su svim silama
pokušali uništiti
katoličanstvo na ovim
prostorima i same temelje
katoličke crkve danas su veki
hrvati,katolici i vjernici
-Ti isti koji su bili protiv
stvaranja hr.države, koji su
u ratu bježali krili po
podrumima,po šumama,gorama
ili negdje van domovine danas
imaju status
Hr.branitelja,HRVI,sa
kojekakvim činovima i
odličjima i dobrim jesečnim
primanja po raznoraznim
osnovama
dobivaju preko noci posao
koje kakve privilegije.

Dali se za to proljevala krv i ginilo dok su nas udbaši, komunjare, izdajnici i lešinari krali i pljačkali, postajali tsjkuni,ratni profiteri sa milijunima u džepu.

I nakon rata takvi svi posjedali na vlast i sa svojim nakon nekoliko desetljeća osvješćenim tzv.velikim hrvatstvom svjesno rade što ni srbima za vrijene bivße Yu nije uspjelo.
Urušavaju je,pljačkaju sve što se da opljačkati, protjerivaju sve što se da protjerati i svoju zakletvu koju su očito dali svom vrhovnom poglavaru drugu TITI žele realizirati do kraja.
Cilj je bio i ostao uništiti i zatrti temelje hrvatstva u BiH kao da ih nikad nije bilo i HR.državu zadižiti i baciti je na koljena u kojoj se hrvati domoljubi više neće pitati niti će moći o bilo čemu odlučivati.
Tuđinci će vladati njom što se već nažalost i događa.
Komunisri i njihovi suradnici vladali, komunisti i nakon rata i dalje vladaju..

Like(0)Dislike(0)
Dida 16. lipnja 2018. - 21:23

Brojke nisu tačne jedva bi se skupilo ljudstvo za smjenu na bojišnici.Evo ja sam bio u Mostaru tu je bilo mali milion neki kancerijaša zapovjednik, dozapovjednik,pomoćnik itd .Ali ok bili su mobilizirani ali ovdje na ovom registru je puno pobjegulja.

Like(0)Dislike(0)
Dida 16. lipnja 2018. - 21:29

Ovo što se spominje 89 tisuća u prvoj godini vjerujte da je bilo blizu pola muslimana,to je procentualno tako ljudi su bili snama i to je to . Pogotovo gradske raje .

Like(0)Dislike(0)
Anonimno 17. lipnja 2018. - 19:25

Bio čović jučer u posušju i donio spisak branitelja dao ga bagi

Like(0)Dislike(0)
Goja 18. lipnja 2018. - 21:54

Dali smo Jim drzavi oni na a kurac sto je rojs reko ko je jamijo jamijo ha

Like(0)Dislike(0)
Anonimno 19. lipnja 2018. - 5:23

Dajte popis veliki Domoljuba VRICARA.

Like(0)Dislike(0)
Anonimno 19. lipnja 2018. - 5:26

I oni sto idan danas kradu i pljackaju na ovaj i onaj nacin..

Like(0)Dislike(0)
Ilija ja 19. lipnja 2018. - 14:42

Nikako nisu mogli biti svi postrojeni u grudama, valjalo je da neki budu i na bunkeru u to vrijeme,poz, ZDS !

Like(0)Dislike(0)

Ostavi Komentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Popularno




Novi komentari

  • Za Anonimno o Dinamo se prisjetio 13.5.: Boban je htio stati na kraj nepravdi
  • Hercegovac o BiH najsiromašnija u Europi: S prosječnom plaćom ne može se prehraniti obitelj
  • Polje o BiH najsiromašnija u Europi: S prosječnom plaćom ne može se prehraniti obitelj
  • L o BiH najsiromašnija u Europi: S prosječnom plaćom ne može se prehraniti obitelj
  • Ddd o Glazbeni spektakl u Grudama: Klapa Cambi stiže u sklopu Kulturno-sportskog ljeta 2025.

Nove objave

  • Marko Bošnjak nije prošao u finale Eurosonga
  • Svibanjski Shopping Days u Orbiteru G!
  • U Posušju niče luksuzni stambeno-poslovni kompleks: Zlatna Bura donosi nove standarde života u Hercegovini
  • Antonio Trade Grude raspisao natječaj za posao
  • Dinamo se prisjetio 13.5.: Boban je htio stati na kraj nepravdi

Facebook

Facebook
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube

@ 2007 - 2025 Grude Online. All Right Reserved.


Back To Top